Reklamáció
Hibás terméket kapott? Minél hamarabb tájékoztasson minket erről e-mailben vagy telefonon. A sérülést elég fényképpel alátámasztani. A reklamációt a termék cseréjével, új termék küldésével vagy a pénz bankszámlára történő visszaküldésével intézzük. A meghibásodást a lehető legalaposabban írja le a levélben vagy mondja el telefonon, ezután tájékoztatni fogjuk a reklamáció megoldásának módjáról.
Csomagvisszaküldés
Tekintve, hogy termékeink egyedileg és személyre szólóan készülnek, így visszaküldésre nincs lehetőség, azonban ha a termék minőségbeli hibásan vagy sérülten érkezik, természetesen visszaküldésre van lehetőség 14 napig a kézbesítéstől számítva. Ez esetben kérhet pénzvisszatérítést vagy a termék kicserélését. Pénzvisszatérítés esetén 5 munkanapon belül utaljuk vissza a pénzt számlájára.
Mit tegyen, ha hibásan vagy sérülten érkezett meg az áru?
1. Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal telefonon keresztül a kapcsolatot.
2. Fényképezze le a sérült vagy hibás terméket és küldje el nekünk emailen keresztül.
3. Amennyiben meggyőződtünk a termék hibájáról, kérhet pénzvisszatérítést vagy a termék cseréjét.
4. Küldje vissza nekünk a terméket, a visszaküldött termék nem lehet használt, és az összes tartozékot tartalmaznia kell.
5. A terméket és a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt úgy csomagolja be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg.
6. A becsomagolt küldeményt küldje el a címünkre (a küldeményt utánvét nélkül kell feladni).
A küldeményt a kitöltött formanyomtatvánnyal és az adóügyi bizonylattal (számlával) együtt küldje vissza a következő címre:
4400 Nyíregyháza, Kert u 20. 2/9.
Ügyfélszolgálat
Telefon: 06 20 919 7029 / 06 20 200 2204
E-mail: info@ajandeknet.hu
