- Home
- Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
1. Hogyan távolíthatok el egy terméket a kosaramból?
A kosárban a törlés gomb megnyomásával távolítható el a termék. A gomb úgy néz ki mint egy szemetes.
2. Elküldhetem a megrendelésem közvetlenül a címzettnek?
Igen, a szállításnál lehetőség van, a számlázási címtől eltérő szállítási címet megadni.
3. Kiválaszthatok egy konkrét szállítási dátumot?
Nem lehetséges.
4. Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát a csomaggal együtt kézbesítjük.
5. Módosíthatom a számlát a rendelés leadása után?
Amíg a rendelést nem adjuk át a futárszolgálatnak, addig a számla adatai megváltoztathatók, azonban a csomag elküldése után ez már nem lehetséges.
Számla módosítás esetén telefonon vegyék fel velünk a kapcsolatot.
6. Van lehetőségem céges számla kiállítására?
Webshoppunkon keresztül csak magányszemélyek tudnak rendelést leadni. Amennyibben céges számla igényük van, vegyék fel velünk a kapcsolatot telefonos vagy e-mailes formában.
7. Hogyan használhatom fel a kuponkódóm?
A rendelés oldalon lehetőség van a kuponkód megadására.
8. Elfelejtettem beírni a kuponkódót, utólag van még lehetőség erre?
Igen, ez esetben vegye fel velünk a kapcsolatot valamilyen formában.
9. Megkapom a megrendelés visszaigazolását a rendelés leadása után?
A megrendelés leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Ha ezt először nem találja, ellenőrizze a SPAM mappába vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.
10. Nem látom a visszaigazoló emailben a rendelésem személyre szabásához használt szöveget vagy fényképet. Valami probléma van?
Nincs, a rendszerünk látja a megrendelést. Probléma esetén felvesszük önnel a kapcsolatot.
11. Meddig törölhetem a rendelésem?
A rendelés törlésére korlátozott ideig van lehetőség, ilyen esetben minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon keresztül és meglátjuk, mit tehetünk az ön érdekében.
12. Utólag van lehetőség a rendelés megváltoztatására?
A rendelés megváltoztatására korlátozott ideig van lehetőség, ilyen esetben minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon keresztül és meglátjuk, mit tehetünk az ön érdekében.
13. Nyomon követhetem csomagomat?
A csomag feladását követően a futárszolgálat részéről értesítő emailt kap, mely tartalmaz egy nyomkövetési számot és egy linket amin keresztül követheti rendelését.
14. Biztonságban vannak adataim az Ajándéknet-nél?
Személyes adatiat a legnagyobb biztonsággal kezeljük. Minden információt amit megoszt velünk, biztonságos adatbázisunkban tároljuk, melyhez senki nem fér hozzá.
15. Helytelen email címet írtam be. Mit tegyek?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.
16. Mit csinál az Ajándéknet az általam feltöltött képekkel vagy beírt szövegekkel?
Képeit személyes adatként kezeljük, kizárólag a ajándéka elkészítéséhez használjuk fel. Maximum 30 napig tároljuk, aztán automatikusan törlésre kerül.
17. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
A kapcsolat menüpont alatt kitölthető formulával vagy a megadott elérhetőségek egyikén.
18. Az ajándékom sérülten érkezett, mit tehetek?
Vegye fel velünk a kapcsolatot.
19. Visszaküldhetem a kézbesített csomagot?
Tekintve, hogy termékeink egyedileg és személyre szólóan készülnek, így visszaküldésre nincs lehetőség, azonban ha a termék minőségbeli hibásan vagy sérülten érkezik, természetesen visszaküldésre van lehetőség 14 napig a kézbesítéstől számítva. Ez esetben kérhet pénzvisszatérítést vagy termék kicserélését. Pénzvisszatérítés esetén 5 munkanapon belül utaljuk vissza a pénzt számlájára.
20. Az ajándékom nem olyan, amilyet szerettem volna. Mit tehetek?
Sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszett, de tekintve, hogy termékeink egyedileg és személyre szólóan készülnek, így visszaküldésre nincs lehetőség.
21. Csak az oldalon keresztül tudok rendelni?
Igen, rendelést csak a weboldalon keresztül tudunk fogadni.
22. Milyen méretű és formátumú képeket tölthetek fel?
Nagyfelbontású, jó minőségű, maximum 3mb méretű jpeg képeket tudnak feltölteni oldalunkra.
