Áruvisszaküldés

Tekintve, hogy termékeink egyedileg és személyre szólóan készülnek, így visszaküldésre nincs lehetőség, azonban ha a termék minőségbeli hibásan vagy sérülten érkezik, természetesen visszaküldésre van lehetőség 14 napig a kézbesítéstől számítva. Ez esetben kérhet pénzvisszatérítést vagy a termék kicserélését. Pénzvisszatérítés esetén 5 munkanapon belül utaljuk vissza a pénzt számlájára.

Mit tegyen, ha hibásan vagy sérülten érkezett meg az áru?

1. Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal telefonon keresztül a kapcsolatot.

2. Fényképezze le a sérült vagy hibás terméket és küldje el nekünk emailen keresztül.

3. Amennyiben meggyőződtünk a termék hibájáról, kérhet pénzvisszatérítést vagy a termék cseréjét.

4. Küldje vissza nekünk a terméket, a visszaküldött termék nem lehet használt, és az összes tartozékot tartalmaznia kell.
5. A terméket és a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt úgy csomagolja be, hogy szállítás közben ne sérüljön meg.
6. A becsomagolt küldeményt küldje el a címünkre (a küldeményt utánvét nélkül kell feladni).


A küldeményt a kitöltött formanyomtatvánnyal és az adóügyi bizonylattal (számlával) együtt küldje vissza a következő címre:

4400 Nyíregyháza, Kert u 20. 2/9.


Ügyfélszolgálat

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Telefon: 06 20 919 7029 / 06 20 200 2204
E-mail: info@ajandeknet.hu